About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Wednesday, August 5, 2009

TODAy'S lYFE

saLam.. alhamulillah dgn izin ALLAh Aku iduppp... (insaP) hkhikhik.. ermmm aper aku nak citer.. esk aku ader test genetik.. mls giler baca.. tp nak wat lagu ner nak tak nak kene gak wat test 2..hope esok dr tk ader... leyh aku study lagi.. ermm

THANKS 2 u:

''BurP'' dah 5 kali dah bunyi... sekali masa leps amik kek.. huargg dgn perasaan melompat seperti budk2 yg dapat belon... aku teruja giler.. byknyer mknn.adakah aku berada disyurga.. I LOVE 2 EAT.. aKU SEKrg berada dialam mayakah?? hahaha kat boulevard hotel

1st round-makan cake mocha+strwberrycream+yogurt
2nd round-ABC+ aiskrim
3rd round- lasagna+chIcken+kerabu mangga+puding roti
4th round-kueh2
5th round- buah2

sadisnYer.. aku tak puas mkn sbb aku tk sdp bdnn.. teruja nak mkn tapi tak DPT,.. sgt sdey rasanya.. nak lagi.. tp mulut aku sgt ler loyernyerr.. benci tol akuhh.MEMPUNYAI perasaan itu ketika itu~. dikala og belanja nih pttnyer aku kn mkn bbyk.. nak lagiiiiiiii..... hahahah aku sgt suker tgk org itU maKAn.. Comey Giler.. lebey teruja dari AKu.. bukn perli ker aper.. tp mmg comey.. aku ingt aku jer kuat mkn...

aper peliknYer mknn akuh diatas ini... tak der banana split.. huwa.. tp kire ok sbb dh ader aiskrim.. besh22.. tp mnrknyer ader org 2 bersungguh tanyakan banana split... hikhik.. love U.. aku rasa cm nak mkn ler mmlm nih...hahahah

aha.. soo utK org yang telah sudi belanja aKu,, jgn serik belnja aku lagi...harharhar.. thanks sgt2...

utK kaK yuN.....
huwa nak ikut P PutrajaYa..TAPI TAK BErkesempatAn.. hahah.. sgt ler suker Apbile diajak berjalan.. cukernyer.. thanks kak yun.. ingat gak kaT diriku ini.. walau daku seorg insan biasa(^^) meRapu..lor.. luper lah nak letk gambr kiter kat PDN.. t sy ltak ya.. kim salam kat diorg..t sy bagI kek cOklat lagi..huhuhu..

No comments: