About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Friday, July 31, 2009

WheN U arE feeL LiKe *************** hampeh

huhu.. saLAm.. ermmm aper yang terlintas kat pikiraN aku.... biler kiter rasa doWN giler.. lebeY2 lagi.. when we are feel lonely... so... 4 me... bacer ler Quran dan BErcakap dengaN ALLAH.. sebb DIA sentiasa berada disisi kiter... siriusly.. korg try wat.. then kiter akn rs tenang giler.. but sometime.. ALLAH nk uji keimanan n kekuatan kiter.. so aderler serangkap dua rangkap malah boleh menjadi 3 rangkap ayat yang menjadikan kiter kuat utk menangani ujian hidup.. kire aku cam nak kongsi ler...

ayat yang paling Aku suker dengAr dari TRANSDUCER. love u...tutor akuler.. pk len ler 2..
1)kejayaan dalam kepahitan lebey bermakna daripada kejayaan dalam kesenangan...
2) ALLAH did not promise that life would be easy, but HE did promise to go with u in every step of ur lyfe..
KALo adIk (NANa) aku bg lak.. mesti sell wat aku insap.
1) YA ALLah bukakanlah belenggu kami dengan kekuatanmu, himpunkanlah kami dengan rahmtmu, selesaikanlah urusan kami dengan PerhatianmU.. YaALLAh tutupkanla aurat dan aib kami, berilah ketenanagan atasa rasa takut kaMI..
KALo mY Sis bagi laK.. wat aku selalu PK..
1)GOD love Letters compilation is da best balm given any time: ... it is possible that u dislika a thing which is good 4 u n that u love a thing which IS bad 4 U.. but ALLAH knows n u not know..

N bYk lagi..t bebiler aku ader masa aku tmbh lagi oKAy.. so renung2kan n selAmat beramAl..

No comments: