About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Thursday, August 20, 2009

kenApa Biler SYanG ader PerasAAn rinDU gaK

KAU daN AKU

haha.. salam...
dikala Aku mendengar laGU kantoi nyanyIan zee avi.. korang dgr ar menarik.. ttb aku teringat kat seseorng.. 2 org pon buley.. 3 orng pon buley.. yang menjadi persoalan... utk aku... teringat 2 maknanya aku rindu ka...??haha
unbelievble....hahah

ermmm
then sbb terdapat ketidakpuashatian 2.. aku tnya og yang ngah ber ym ngan aku..

n da answer..

1) semulajadI.. (jwpn yang tak berapa nak mmbrgsangkan) sbb mmg ler semulajadi.. tp knp ia berlaku
huwaaaaaaaaa
2) sbb klo tak syg taK rindU.. mmg ler.. (terlalu general).. haha rindu 2 muncul biler aper o siapa yang kiter syg tak der dpn mata. cume kiter cipta ia supaya rindu byak o sikit
kalo dapat tahan .. still ader rindu 2..nak buangkan rindu pada org or brg yang kiter syg 2 mustahil......
3) dis answer memuaskan hati gue yang teramat sangat sbb dia mnjwab sgl pertanyaan.... hahah
jwpnyer...sbb org yg disayang sering diigati.....dgn igt dier kite rse hepi... lalu persaan itu akan terbitkan perasaan harapan dier akan rse yg sme...mke kte akn terkenang2 dan berharap dier akan menyatakan dan menunggu mse itu.....mka wujudlah perasaan rindu

kaTe2 pujanGGa utk hari NIh..:

manuasia yang negetif akan selalu memandang semua peluang sebagai satu masalah……manusia yang bersikap positif pula akan memandang segala masalah sebagai peluang untuk lebih berjaya….

No comments: