About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Thursday, August 13, 2009

Dear aLL my frenzz

salam... ermmm.. 10-15 ogos ader FESKUM (pesta konvo UM) ka maner lagi kalo bukan kat UM... supposly dis year aku akan nek pentas// mungkin belum rezeki aku lagi.. lalu aku pasrah.. tak yah menyesal sbb maybe iniu yang terbaik utk aku.. huh..
12 ogos.. bedAY us....Us DAPAT ADIAh... nak cakap dia convo tak... huhu^^ epi beday... beday us rupanye/... hari 2 jugak ler kekawan aku yang dah habis nek pentas untuk mendapat segulung ijazah.. hahar.. masalahnyer kalo tak nek pentas pon dpt.. mcm tim n fairuz... hikhik nek pentas dpt scroll tapi tk der sijil pon.. perlukah aku sedey atau apr... huhu tp hati aku kata tak yah sedey.. nanti tiba masanya.. aku ingt lagi kata2 pujuk ler kot... merangkumi kata2 peragsang.. 'kejayaan dalam kepahitan lebey bermakana kejayaan dalam kesenangan..' so.. aku ingat lagi... kata2 dr muhayya.. dia kata kalo kita buat org bahagia ia lebey bermakna drpd kita bahagaia.... so... aku pon bg support kat kekawan aku..

diorang ajak amik gambar .. aku malu arr tak grade lagii... so aku jadila penangkap gambar..... huh.. dengan tgk diorg gembira aku pon gembira.. mulianya hati aku.. harhar. fazidah ker?? sejak bile pk psl org len??

hikhik.. malam.. ader anugrah utk bebudak yng cemerlang FAtin dapt jadi tokoh.. huhuh]
bangga2
.. yang dapat lagi ain+ emy+ros+haiza+ fatin..tapi mlm td ader yg dtg.. farah+din+afifuddin+ajis.. n saper erk.. last ly ade motivasi tuan syaikh.. punya tak tahan salah satu gambar dia amik kat blog aku yang comey... mlunyer...... huhuhu





ermm sedikit peringatan n motivasi...
semalam b4 aku blik aku dgr dr muhayya punyer buku.. tetba aku terpk aku nak jadi aper pas nih nak smbg ker kjer.. ramai org galakkan belajar.. tuan syaikh, pengarah api.. kak ani, kak madiha, tapi maslhnyer mls hahaha
aku tak tau nak smbg master o nak jadi doctr? amik second degree.. pk
sblm nih tak terasa nak jadi lectrer.. tetb...biler dgr motivaci.. 3 perkara pencen akhirt.. 1) doa anak yang soleh.. 2) ilmu yang berfaedah 3 ) sedekah.. so aper kater korg tolong akuh.. huhuuhhu

keagungan ilmu dan ilmuan Islam dipandang tinggi satu masa dahulu..terutama zaman abasiyyah.. ilmuan islam bnya bagi sumbangan kat kiter.. kalo tak der farissi peta dunia tak akan terlakar.. tanpa khawarizmi matematik tak akan terkenal manakala tak der ibnu sina ramai lagi mansia yang mati akibat tidak jumpa bidang perubatan... so zaman sekarglah masa utk mahasiswa dan ilmuan islam membangun.. kalau tidak mampu menandingi mereka sekurang2nya jadi sama tinggi dengan mereka.. semua nih kater tuan syaikh.. huhuh

so pas nih aku ak sirius.. doakan aku grade ngan first class or tak jatuh ke lower secnd class.. hope aku dpt banggakan parents akuh.. family akuh.. kekwan aku.. kak ani yang byak tolong n of course my lectrr n TRANSdUceR.. sekurg2 nyer parent aku tak pent habiskan uit.. lectrr n kak madiha tak penat ngajar n bagi semngat n kak ani tak semput utk sokng sentiasa menolong.. kekwan yang sll disisi aku especlly nana...thanks ALot aLL of U.. love U aLL...i-allah ill try to do my besttt..

pemberi bungA terbaIk


No comments: