About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Wednesday, August 5, 2009

aKu manUsia dari planet ke berapa??

huhu.. akU rasa sedeY dengan geneTik.... huh.. lalu aku baru sdr aku ni weird (btol ker aku eja nih)...harhar..
meyh tgk.. aper yg pelik..
1) aku nih tak bley makan nasi hari2.. buley muntah.. maybe masa kecik2 aku nih lahir kat sebelah mat saleh kot.. so tercuri perangai dia..
2) sll sgt rasa gembira... pliknyer perasaan len 2 kurang.. sampi org kater aku tak berperasaan
3) sgt gembira biler jumpa makanan.. padahal aku hari2 jumpa makanan
4) seingat aku.. kali terakhir aku demam masa spm.. masuk tahun nih dah 6 tahun aku tak demam bebetoi.. spesies apakah aku>>?
5) suker sgt wat nakaL.. tapi biler Nakal takut lak... harhar...
6) tak buley dok diam selama 5 mnit.. harhar.. mak aku kter mmg kecik2 aku nih dianggarkan masuk kelas khas coz hyperactive... tp disebabkan aku nih comey.. mak aku tak smpai hati..
7) tak buley tgK orG senang.. ,mesti aku nak kco.. sian2...
8) Ez KATER AKU Nih biler jump org yang tak kenal muker aku mcm aper jerK.. sedangkan aku nih peramah malah baik hati...
9) oRg len cakP aku mls amik kisah.. taPi kalO org yanG aku kaGUm.. kene buli pon tak kisahh.. hampeh ajer
10) Us kTER/... aku nih senang rindu Kat orang evEn tak der kaitan.. harhar.. sebab hari2 aku kater aku teringt kat TNC HEP...

cepAt tolong aku sedarkaN kepelikaN yang aKu alaMi...kot ler aku buley berubah... harhar

No comments: