About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Wednesday, August 19, 2009

AhAks

saLam utk semua...
selamat menyambut Ramadhan al mubarak.. pada bulan ni lah kiter hope semua amalan kiter diterima.. so,,,... knerler tingktkan segla ibadAH.. ingtan utk aKu n korang gak..

kAta pujanGGA B4 NAK TIDO..

'TRy 2 lOVE WHAT U HAVE NoT TO HAVE WHAT u Love"

sebeLum aku menutupkan mata...

aku tak tau nih lwak ker aper.. tp sesma kiter renungkan.. pent aku pikiaq memalam NIh:

once upon time.. huhu.. ader sorang mamat nih sangat ler machO.. (penyedap Ayat).. dia p ker 1 shopping complex.. shopping complex nih dihuni kebanyaknnyer oleh Apek2 mahupun amoi2. ader jer malay.. tp ciput jerk... so surau kat situ agak kicik.. tak der tempat wuduk.. maybe prmbuat bangunan 2 suruh kiter bertayamum kot...kat tangan mamat nih ader jam Rolex yang originaL, menunjukkan 6.30 pm.. tp probnyer kerje yang dia nak wat kat situ lom habis lagi.asar dah nak hbs.. silap2 org ingt dia semayng maghrib awal kalo dia tangguhkan sembhyang... so mamat nih masuk toilet yang tertulis tanda GUYz... dia pun P ke sinki untuk mengAMBIL wuduk...masa dia ngaH amik wuduk nih.. ader perempuan sangat ler canttik.. mukanya yang halus mulus2 ternampak dia... luper nak bgtau girls nih msuk toilet laki sbb nak cuci toilet... maka berlakula 1 conversation kat sini:

Gurlz: incik:.. dilarang basuh kaki didalam sinki...
mamat macho:.. toilet penuh n tak der gayung utk saya basuh kaki.. kenapa pulak tak buley??
gurlz:.. incik akan mengotorkan sinki ini dengan kaki incik.
mamat macho:.. ooo.. berapa kali awak basuh muka awak nih dalam sehari??
gurlz :.. 3 kali sehari.kenapa yerkk
mamat macho:.. oo kalo macam2 kaki saya lagi bersih ler dr muka awak.. sebab saya basuh kaki minimum 5 kali sehari tak termsuk ketika mandi..

so?? pikir2kan ya...

No comments: