About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Saturday, January 8, 2011

BJX WIF AGH

HikHik..

Salam untuk semua...

tut.. tut... bunyi hanset ASUS aku.. haiyooo.. dah bangun subuh ler.. besele aku... Solat kekadang tergajah... hikhikhik.. tengah bacer al mathurat lak tuh.. itulah routine aku pas subuh.. peace.. kalo kat umah.. hurm.. kadang2 tuang.. (pijam ayat DR UMI) laili msg la.. nak p gunung ledang.. nak ikut?? lagi ramai lagi best..alamak.. terus tak khusyuk bacer... hikhikhihk...dalam hati nk ikut.. tp ada kijer nak wat.. tp nnt dok sorang buhsan... lalu aku pon terima pelawaan.. p sane 2 keta myvi yang didrift oleh laili n lean.. 2 jam gak perjalanan.. kuar tol tangkak.. sampai jerk aku po punggah barang... mkn ns lemak yang diorang wat.. laili n da geng.. smabal che da wat.. hurm not bad.... (ala2 slang syarifah urganda ckap)..




GEDEBUsh.. sian gak air kat air terjun tuh berkocak rasa anak gajah masuk.. hikhik... aku la tuh.. konon2 nak kurus badan.. tp tinggl kenangan jerkkk.. aku berendam dr area 10 ler smpai 12 lebeh.. gile kan.... last2 aku br perasan aku mandi bersama ikan2... kalau aku tau.. aku berendam lama sikit.. jimat uit nak bagi ikan 2 mkn sel2 kulit yang mati.. ala yang biasa org rendam kaki pastuh ikat gigit kaki kiter... sekuarang2nya aku dah jimat 10 hinggt,... hikhik... n sebelum nek kitrg dok bertapa sambil menghirup udara segar,, sbnrnya dah menggeletar kesejukan.. terutama laili.. hahaha.. kitorg pon mengambil batu2 tersebut... uhhh lalu digosok kekaki... fuyoo buih... siap daki.. alamak.. kantoi.. banyak kekotoran dibadan.. hikik...

area 1 lebey.. siap ke surau untuk solat... wahh rukhsah solat kitorang gunakan.. beselah.. dh dpt rukhsah.. ALLAH kan tak membebankan.. hikhik...

أُصَلِّي فَرْضَ الظّهْرِ رَكَعَتَيْنِ قَصْـرًا مَجْمُوْعًا إِلَيْهِ العَصْر جَمْعَ تَقْدِيْمٍ لله تعالى

Sahaja Aku solat fardhu Zohor 2 rakaat Qasar dihimpunkan solat Asar kepadanya
Jamak Taqdim kerana Allah Taala.

أُصَلِّي فَرْضَ العَصْر رَكَعَتَيْنِ قَصْـرًا مَجْمُوْعًا إِلى الظُّهْر جَمْعَ تَقْدِيْمٍ لله تعالى

Sahaja Aku solat fardhu Asar 2 rakaat Qasar dihimpunkan kepada Zohor
Jamak Taqdim kerana Allah Taala.

Setelah itu.. diorang pon nak ketangkak.. untuk... BERSHOPPING... alamak... berkurang ler uit aku nih... hikhik.. ingt tak mo beli aper2... cet.. terpandang baju tido... yes.. murah.. lalu ku beli 2 pasang.. untuk aku n nana.. dia dh pesan.. lgpon lama dh tk beli utk dia.. hikhik....sib bek murh.. jimat dh tuhhhh

pastuh.. mkn abc bersama diorang... hurmmm mmg sdp biler dimakan bersama apam balik makcik yang dok jual kat belakang hentian bas.. makcik tuh sorg jerkk.. sdp plus lembut.. mkcik... sy dah promote... belanja saya len kali.. hikhikhk

finally.. pulang..... uhhh gembireee

tq to korang.. nice to swim n know u... thnaks 4 da frenzship/...

3 comments:

Anonymous said...

huhuhu....xsangka trus msk blog...glamor la nama aku pas ni...hehe...anyway, mmg best pengalaman tu...pasni xtau la bile lg akan aku pegi gng ledang tu...mayb dh ade ank kot br g lg..hikhik...pape pon thnx korang sume (geed, lean, aini, yana, syarifah, cikda)...moga frenship kite trus berkekalan...amin

nananera said...

wah...best nye die g mandi air terjun.. tq belikn bju....tdo..hihi

me=) said...

tq 4 sume yang menjayakan aktiviti tersebut.. haha... pengalaman tuhh.. nana: ti org bwk p sane.. nak bwk family,,, hang itot.. hang kan anak mak... baju tido bayar erk.. hikhik