About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Friday, July 17, 2009

da true about me..

salam semua.. huhu.. genap 2 minggu aku masuk final sem dah.. huh... nak wat cam ner jalan nih yang aku pilih.. doakan aku grade dengan lulus dan berjayanya.. alahai skemanaya sejak aku praktikal kat pdn.. huhu^^ tengat kak yun...(biler nak men ice skating??) .. then punye pK dan terus berPK dengan hati yang penuh tekad aku ttp nak amik genetik wat kali ke2.. (pRay 4 me na..)

sementara mengahbiskan masa dengan alasan tidak membazir masa aku pon wat crazy quiz about my personality.. haiyaaa... banyak gilerrrrrrr.... n da results are:::

"Makna Cinta Dari Nama Mu"

N : ..pemberi ciuman yang bagus juga
U : ..disenangi oleh semua orang
R : ..seorang yang lucu

F : ..sukakan pasangan yang agak liar dan gila-gila
A : ..seorang yang gila-gila
Z : ..memiliki fikiran yang luas
I : ..manis dan romatis
D : ..kekasih yang terbaik pernah dimiliki oleh siapapun
A : ..seorang yang gila-gila
H : ..setia kepada yang satu

p/s.. i love it...

Warna Hari Lahir AkU adalah Merah.

Sifat : Selalunya mereka yang mewakili warna merah yang garang ini seorang yang comel dan disayangi ramai. Kamu juga suka disayangi dan menyayangi. Kamu juga sentiasa ceria dan gembira namun kadangkala dilanda 'angin satu badan'! Teman/kekasih yang diingini ialah mereka yang mudah diajak berbincang dan boleh membuatkan dirinya rasa selesa bila berdampingan dengan mereka.

beday aku 25 jUN 1987..

RaHsia disebalIk namaKU N.U.r.F.a.Z.i.D.A.H

N= anda suka bekerja tp mahukan kerehatan ( lebey banyak rejat dari bekerja)
u= anda merasakan diri anda istimewa seperti orang laen.. ( no coMMent)
R= anda seorang yang gemar sosial

F= semua menyayangi anda.. (yerker...)
a= anda menjadi pendiam apabila memikirkan sesutu(aku tak pk pon diam gak sekarang nih)
z= anda selalu bergaduh dengan seseorang (mengaku jerkk)
I= selalu tersenyum dan membuat orang lain tersenyum...
D= sukar mempercayai orang
A= Anda sangat pendiam apabila memikirkan sesuatu
h= anda tidak menghakimi sesuatu/ seseorang..

No comments: