About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Friday, July 10, 2009

questions that i hate 2 hear 4 whole my lyfe..

huh.. dikala memalam nih aku cm terkumpul semua persoalan yang sebenarnya aku benci utk mnjwb

1) y i choose 2 extnd my final sem?? >sesuker hati aku ler.. aku yang beljr<
2)whaT is ur name, ur age.. ikut hati nak ajer aku bagi ic terus,,,, hahahah
3)y u want to married at 28 years old?? (sbb Nak enjoy dulu)
4)Y u r decline all person dat want 2 make frenz wif u?? [boyZ]>jawapannya sbb aku tak suker menyusahkan hati dan perasaan<
5) knp kamu tak berperasaan??? (sbb aku bukan lahir dr planet ke 3 dr sistem suria kot)
6) knp kamu cpt mengkagumi others??(becoz i want 2 be good more than them){unsur2 jelous}
7) knpler kamu kedekut nak balas msg org?? (sometime bukan kede... tapi tak berkesempatan... huahuahau [jawpn utk mngelakkan kesilpan drii..hikhik])
8) knpler idop kmu ni suker benor disturb org len..{sbb diorg yg tak pernh disturb aku}
9) y u love to bullies people?? (sbb habit)
10) who is da person that berani buli kamu?? ( cannot tell.. my transducer kot)
11) aper hobi kamu?? (ermm actually.. idok ader hobi melainkan menyakat)
12) menGapa kamu senyap sekarg?? (sbb tk der hati nak ckp)
13) aRE u in LOve?? (hahahhaha.. maybe wif FaRid KAmIl)
14) suker tgk citer ape??? (asal tertera di telivisyen mahupun di skrin 14 inc laptop gue)
15) pernah menyakiti hati org?? ( pernah kot.. n sll jerkkk.. tapi wat buduh)
16) pernah disakiti?? (rite now)


dan smpai itu ajerkk yang aku ingat...

No comments: