About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Friday, October 29, 2010

saat Ini

SAlam Untuk semua Yang menjengaH semoga sihat N berada kat bawah LimpahannYa

Saat ini aku masih lagi digelar student.. dan saat ini jugalah aku masih meneruskan langkah yang baru ku mulakan.. setahun setengah mmg tak lama tapi cukup menyeksakan.. Segala Benda N ujian aku perlu harungi.. bukan setakat persekitaran , pembelajatran plus Guru aku..
daN saat Ini aku membuka Emel akU yang dipenuhi oleh pujukan Lectrer aku kepada semua batch aku plus 1 order or opinion dr lectrer aku.. Baru semlam aku jejak kaki kat UTM walau tyme nih study week.. kbykn pulang ke kg dulu untuk mntk berkat n aku pulang ke UTm.. sbb dh dpt berkat pon.. ahaks.. Emel telah dikirim untuk aku attend seminar pd 4 hb di Kl.. aku tmbh ''gembire dan bahagia'' pada hr itu aku ada retest CSI and plus my final exam on 7th.. plus buku+seminar+presentation+lab yang perlu aku baca utk exam tersebut.. aku rasa GEMBIRE SUNGGUH.. ayoyoyo.. nak lawan karang kata kureng.. hurghh
aku ngt n still practikkan lagi macm mana nak hormat guru sbgmana yang aku wat kat UM.. sbb keberkatan menuntut adalah keberkatan dari gurU.. Hormat, tnduk N patuh n jalinkan hubungan yang erat dgn mereka.. uhuu sampai sekrg aku tk lupa jasa cikgu2 aku esp MY Beloved UM Lectrer PLus all my ASIS Staff..
SaaT ini aku keliru,, hendak p ker tak.. Dan saat ini aku mule terasa ingin jatuh.. tapi ramai yang menghulkur tangan tak kire jauh or dekat.. Jauh lectrr, frenz, my Twin, transducer n dekat uhuu Senioriti yang baru aku kenal tak sampai beberapa bulan.. yeler pnt melayan akuhh.. kalo dulu kak madiha sampai buhsann.. skrg die... rasakan.. hahahahakxx n kekawan yang tak pernh buhsan plus twin..
penat betol melangkah.. penat untuk kehjungnya.. tak sbar untuk kepnamatnya.. hurghh YallaH .. Aku terima Cabaran ini dengan hati terbuka.. segala kata 2 menjadi semnagt untuk akuh.. Bak kata transducer ia lebey manis apb terasa susah.. i will keep it. n once i got the scroll i will find n show it to U sis... I-allah i will find da way n follow the flow ..
thanks to all.. AllaH will bless all of us..

p/s fana happy besday

No comments: