About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Saturday, October 9, 2010

Doa~~

huarghh salam untuk semua n salam 1 malaysia..

Puasa dah syawal pon dh hbis.. wahh dah lama tak buka ini blog.... and almost 2 month ker 3 month aku sebagai master... byk gak yang dpt aku tgk sekitar.. menarik.. pengalaman mngjar dewasa.. hahahha... sekadar berkongsi.. aku pon tk ingt samada aku ada letak ker belum kata 2 nih... uhhuu semakin kiter bertambah ilmu semakin besar tugas kiter.. apa yang penting keberkatan dalam menuntut.. mcm maner nak dpt keberkatan?/ hahah.. hormat guru dalam pelbagai cara.. bersangka baik atas semuanya..

lately mmg bz.. n for this week my schedule is almost full.. giler.. tk pernh rasa cm nih.. 1 cabaran... haha.. awat aku rasa gaya mcm skema twinktwink ^^... hikihikhik.. ttber bile baca forensic evidence yang aku ada test 4 senin nih, br selak page1 mule mngantuk mnyelubungi.. bile tgk kat wall fb.. byk pulak bunyi dr geng laen.. hahahahah
then una dtg menyepa.. sbb nye mlm jumaat sue tmnkn aku smpai pg, mlm sbtu fana lak tmnkan... hhhahaha.. best.. so mlm nih giliran saper.. bact to una.. dikala buhsan terbaca pulak wall si ez kat fb lalu aku post kat sini.. terdetik rs jahil bile dah lama tak dgr tazkirah..

Nurul Iziani Rasulullah SAW telah bersabda: "akan datang kpd umatku di mn ia mnyukai 5 hal dan mlupakan 5 hal..mereka suka kpd dunia dan mlupakan akhirat,mereka suka pd harta shgga mlupakan Hari Hisab.Mereka cintakan mkhluk shgga melupakan Khalikny.Mereka suka berdoa,tp lupa bertaubat dan suka rumah tetapi lupa pd kubur"

lalu aku on soh una kasi tazkirahh.. kat sini aku paste jer perbulan kitorg kt ym.. klo ada silap diminta betulkan..


comel_chack: uitt
faridatul husna: uitt
comel_chack: layan aku jler
comel_chack: hikhik
comel_chack: boring
faridatul husna: hehe
comel_chack: ngah mmbc
faridatul husna: ok2
comel_chack: bg tazkirh kat aku sikit
comel_chack: bc wall ez
faridatul husna: Allah
comel_chack: insap
comel_chack: dh lme tk dgt tzkirah
faridatul husna: btul2
faridatul husna: una pun baru bace
faridatul husna: x bc mjlh solusi?
faridatul husna: \bacela
comel_chack: mak beli hr tuh
comel_chack: tp tk bg aku baca
faridatul husna: dlm tu pun dh ckupla tzkirh u kite stp bulan
faridatul husna: at least
comel_chack: sbb dia nak bwk blik n aku nak blik johor
comel_chack: uhhu
comel_chack: ko bcerler
comel_chack: 1 tjuk kat aku
faridatul husna: hu~
faridatul husna: y d latest una xdpt lg
faridatul husna: y sblm2 ni adela gk
comel_chack: tk kish ler
comel_chack: bg jerkk
faridatul husna: ko nk ttg ape
comel_chack: ermm
comel_chack: \aper2 yg sesuai
faridatul husna: y ade sbelah una ni
comel_chack: tk nk munakahat
faridatul husna: edisi ttg doa
comel_chack: buley2]
faridatul husna: saudara pahrol kate
faridatul husna: kita berdoa bukan u membertahu Allah apa y kita pinta, krn tanpa dipinta pun Allh sdie mgetahui gla ssuatu.
faridatul husna: jd knp perlu kite brdoa?
faridatul husna: berdoa sbnrnya adlh 1 tugs pgabdian
faridatul husna: dgn brdoa kita mgakui kelemahan, kmiskinan, kejahilan dan lain2 sft y mbuktikan sft khambaan
faridatul husna: sbg hamba kita mmerlukan Allah lbih dr segala2nya dlm hdup ini
faridatul husna: allah bfrman, berdolah kpdaku nscaya akan aku prkenankan
comel_chack: hurmm
comel_chack: kiter berdoa utk tk mlkukan dose lagi
comel_chack: mhon ampun
comel_chack: tp kdg2 kiter tk mmp melawan hawa nafsu n melakukan dose~~
comel_chack: comment
comel_chack: ~~
faridatul husna: wah ade sesi soal jwb plk
comel_chack: sjerkk
comel_chack: buhsan mmbc
faridatul husna: ok2
faridatul husna: itu la slh 1 sft kelemahan mnusia
faridatul husna: kite xmpu nk lwn hawa nfsu pun
faridatul husna: sbb tu Allah sruh kite sntiasa brdoa
faridatul husna: walaupn kite ulangi lg kslhn tu
faridatul husna: jgn sesekali ptus asa u brdoa mhon ampunan drNy
faridatul husna: bukanla mksudnye kite jd sdp ht plk
faridatul husna: xpe bt dose nt mhon ampun blk
faridatul husna: xblhla cmtu
faridatul husna: kite kne sgguh2kan
faridatul husna: cume pglmn una sdri
faridatul husna: kdg2 kite rse malu n srbe slh nk bdoa mhon ampun
faridatul husna: sbb asyik ulg je
faridatul husna: itu 1 prsaan y slh
faridatul husna: kite msti mhon ampun
faridatul husna: sbb mog2 kalu kite dtarik nyawa
faridatul husna: kite dlm kead mnju n mghrp ampunanNy
faridatul husna: mcm kish pmbnuh 100 org tu
faridatul husna: die dlm pjlann ke tmpt y lbh baik
faridatul husna: bukan bt baik lg tp Allah trmekan
faridatul husna:
comel_chack: citer leyh ??
faridatul husna: kish pemuda tu?
comel_chack: yup
faridatul husna: die ni pmbnuh
faridatul husna: die bnuh ramai org
faridatul husna: 99 org kalu xslp una
faridatul husna: tbe2 die disapa hdyah
faridatul husna: die rase nk brtaubat
faridatul husna: n jmpe 1 org alim cite mslh die n kjhtn die
faridatul husna: blh x Allah ampunkan
faridatul husna: alim tu kate xblh
faridatul husna: sbb kslhn die sgt bsr bnuh ramai org
faridatul husna: die mrh, die bnuh plk alim tu dan jmpe dgn 1 org alim lg
faridatul husna: org alim tu jwb
faridatul husna: blh...
faridatul husna: Allah pasti ampunkan
faridatul husna: wpun dose kite ni sepenuh bumi
faridatul husna: bile mhon ampun pd Allah die akan ampunkan
faridatul husna: dan nsihatkan die pgi 1 kwsn y ,bh baik
faridatul husna: sbb die tgl d pskitrn y xbgus
faridatul husna: so die ikut ckp alim tu
faridatul husna: n bgrk ke tmpt bru
faridatul husna: dlm pjlnn die mniggl
faridatul husna: malaikat rhmat berebut dgn malaikt ape 1 lg una xtau
faridatul husna: sbb nk msukan di ni ktgori baik or jht
faridatul husna: allah ckp kire jrk mne y lbh dkt
faridatul husna: jwpnnye arah baik
comel_chack: ooo
faridatul husna: hbtkan
comel_chack: wah mnerkkk
comel_chack: hurmm
comel_chack: best2...
comel_chack: hurmm tumbs up
comel_chack: ahaaa
comel_chack: tq babe
faridatul husna:
faridatul husna: igt
faridatul husna: rahmat Allah sntiasa mengatasi murkaNy
comel_chack: baekk
faridatul husna:
comel_chack: hurmmm
comel_chack: best222
comel_chack: 100X
comel_chack: tq
comel_chack: syukran
faridatul husna: afwan
faridatul husna has signed out. (9/10/2010 4:16 PM)


Doakan kami dan kiter dibawah limpahan rahmatnya.. n doakan kakak una kak ugy p haji sok selmat p n blik..

ok to guyz nih jer kot aku nak kongsi... mau p jog n jusco..hahahha.. doakan aku nyer belajar.. C U..da~~

2 comments:

Anonymous said...

salam...

kau sentiase dalam doaku..hecehce..
Moge segale ape yg kita buat selame idup kt dunia ni diberkatiNya..

me=) said...

tq~~