About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Thursday, October 14, 2010

MENJADI DIRIkU

saLam untuk sumer...

haha.. selesai sdh 4 perkara masih tinggl beberapa baki yg menghtntui aku dialam ini..senin exam aku hncosssssssssssss.... rabu proposal presentation macam aper jerkkkkkkkkkkkkkk.. khmis present forensic evdence ttg hkim.. aku siapwat tazkirh.. hahah tk derler.. aku bg verse maidah, 48.. haha.. muke mmg tbl smbil selamber jerkk.. aku tk kish ar apa doc nak ckp.. yg pntg aku suker wat len dr len.. bak kata trainer biotech attention graber.. betulker ejer nih.. tp mmg tk hingt tyme tuh.. haha.. nak kongsi lagi.. semalam transducer ksygn tipon^^ besh22222.. syg nyer kat die~~~~ terbang~~~~

hurm.. masih belenggu difikiran..
jam menunjukkN 7 .15 PM ... uhhhuuu hurmmm haila.. aku br pas bsuh bju n mandi.. blik jer dpt 2 msg,, my twin n other is my sis (senioriti)..haha.. usrah jom.. ahaks... senyuman comey aku pon mule kuar... haha.. hurmmm.. pernahkah aku p usrh?? haha.. seingt aku p usrah kat nilam puri.. 1 sem kak saper ntah yang jd naqibah.. aku suker sbb dia pndai trik aku n cr dia ckp.. aku tk suker org skema mcm aper jerkk.. skema nmpk bek giler.. uhhuu tkut seyhhh... sem 2 aku dpt org skema.. ckp pon mngntuk aku dgr.. 2 kali p usrh... aku pon mule mls.. sbbnyer... mcm aku ckp tdler... hurmmm... aku pon mulelerkk berlari n mmbuat kerja nkl thp giga.. sbb kat sana aku nkl tak ingt^^.. hurmm..

hurmm aku lebey bermint join usrh online tuhh n usrah.com.. aku pon rasa berslah kepada sipengajak kerananya... sian dia pujuk.. uhhuu... ntahler.. aku tk suka org nmpk aku bek.. biarla... asalkan aku tau aku nih saper... uhuu.. aku pon discuss ngan si adik aku who is my twin plus farah..hurmm..they said: just try.. mmner tau aku ley masuk.. to have stand kat U aku ini.. hurmmm.. btol jugak.. cik pengajak pon ckp cm tuh.. egokah aku... hurmm tp utk aper.. ntahler.. kata frh.. tzkirh tk dtg kat aku.. tp kdg2 aku gak kene cr.. btol jerkkk... haila.. perkarabek pon nak pk byk kalikan.. cumer pndgn aku bdk usrh bebaik sume.. aku tk.. nnt aku cmrkan nama usrah tuh sndr... cm ner.. mcm skrg.. aku bdk AI kat Um.. kat sini aku kne jd bek sikitler.. tp.. kalo aku 'ter'cemarkan.. AI jugak mlu.. hurmm.. ntah ler.. tp aku akan cuberkot...kot masuk..

citer lebat.. makna usrah pun tak reti.. seingt aku ler.. ms kecik bljr arab.. usrah means family... aper yg aku tauler.. sbb aku mls nak googling... bier kiter ada usrah.. means ada family.. kiter akan sling ingt mengingati... sper tk nk family kiter tuh berjaya.. jd org bek2.. therefore kat siniler perana family nih.. cm family asas kiter.. msti dia mrh n tgur klo kiter wat tak elok.. mcm tuh gak usrah.. betul ker.. wah ckp aci mcm ribut.. tapi hampey.. however.. ill try to be da best an to be idole as dr duriyah wish tyme aku p open house.. haha.. ingt lagi.. awk jgn quit..sy dh ckp awk nih as idole.. wahh cuwak dgr.. thanks to them...i-allah

Menjadi Diriku
Album :
Munsyid : EdCoustic
http://liriknasyid.com


Tak seperti bintang di langit
Tak seperti indah pelangi
Karena diriku bukanlah mereka
Ku apa adanya

Dan wajahku memang begini
Sikapku jelas tak sempurna
Ku akui ku bukanlah mereka
Ku apa adanya

*)
Menjadi diriku
Dengan segala kekurangan
Menjadi diriku
Atas kelebihanku.......

Terimalah aku
Seperti apa adanya
Aku hanya insan biasa
Ku pun tak sempurna

Tetap ku bangga
Atas apa yang ku punya
Setiap waktu ku nikmati
Anugerah hidup yang ku miliki

Back to *)

thanks to siniorku 4 inviting me.. to my twin.. adik aku.. sbb nshtkan aku.. n to frh sbb sharing ngan aku .. therefore.. aku hnya perlu amik lngkahnyer sbb dah ada kat dpn mt... tq

No comments: