About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Saturday, January 23, 2010

Sister N Student

Salam..
alahai.. masuk la minggu kedua aku jd cikgu kat SmaKl.. uhu.. Nak tak nak kene harungi gak.. Memandangkan aku dok kat asrama dengan serta merta apa yang berkaitan kat asrama aku kene hadapi gak... ermm so far for this week.. terrible.. Banyak sangat student sakit.. appndiksla kononye.. demam ler.. sakit mata la.Ada satu malam... Tyme jarum panjang n jarum pendek kat no 12 pintukku diketuk... gedeganggedengang..bagai nak roboh.. seram sejuk dibuatnyer.. tissue kat skim aku mula mengecut menyebabkan bulu roma ku menegak.. ( spesific tissue apa yang menyebabkan bulu roma ku menegak tanya student 4U, bio F4 bab 3) teringat lak masa p PD... hanya Tuhan saja yang tau.. balik pada citer td.. aku pon mula memberanikan diri membuka pintu bilikku utk keluar tengok.. jengjeng jeng... ader student asma.. kene la aku berlari ke dorm nyer memndgkan wrden2 kat yang laen dah berlayar ke lautan pasifik.. aku relax2.. tnya dia ok ker tak.. ermm budak itu tak bwk inhaler~~ penyudah.. nsb bek lelama dia ok... ku cuwak gak 1st2.. tp wat selmba.. itulah kenangan aku dok asarama jd penolong warden tak bertauliah~~
uhuu khamis lepas student F5 test Intervensi.. uhuu baru ku rasa perasaan seorang cikgu.. riso gak takut diorang nih tak buley jawab.. kelakar lak biler ader perasaan cam tu.. esoknyer mmg diorang nih tak buley jawab.. tak per ler
baru intervensi bukan spm pon.. uhuu anyway to all my student GooD LucK..

No comments: