About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Friday, January 15, 2010

Aku seorang Cikgu

aha~~ diary aku untuk di share..
...sharing is caring...
Salam
aha.. skema tak ejaan-ejaan ini.. actually I am a Biology teacher.. hahah sementara jerk.. tak tahan betul la..punyerler anti tak mo jadi cikgu alik2 aku terima gak.. nasib bek cikgu ganti. so sekejap jer.. sekolah ku di Bandar Manjalara iaitu Smakl uhu atau lebih dikenali Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Kuala Lumpur.. ermm.. Aku ganti PnRafidah. so jadi ler guru kelas 1 Othman.. ajar deme science and Math.. uhu~~ form 4 A &4u &5 H aku ajar bio..
hikhikhik.. sgt mnrik.. sbb rasa sebaya.. tak rasa cikgu.. ader ker biler aku masuk kelas diorang kata ni cikgu ker student baru.. hampeh jer.. nampak sangat aku awet muda~~lalalal~~~
dalam kelas pulak, student kat sekolah nih tersanagt ler bagus.. pandai ler katakan.. mmg minat bertanya, asal aku masuk nak ajar jerk diorang tanya.. bagus2.. aku ajar ler cell structure. 'akak, aper function lysosome?'' tanya seorang student yang kiut. uuhuhu aku gelak.. akak?? buley ler.. tak kisah pon.. niat aku nak share ilmu yang ader nak ajar tak panda.. so far dok sini seminggu ok ler. student dia byk ragam tp aku suker cam aku zaman muda mudi..
so.. hopefully aku dpt berthn lagi dduk kat sini.. aku suka.. uhu~~
.Be A good studenT if you want to have a good student and good children.
('',)

No comments: