About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Sunday, January 31, 2010

Isnin Hingga Jumaat

Salam...
firstly wanna thanks to all my lovely frenz..
uhhuu titlli yang menarik.. actually suke sangat nak berkongsi perasaan menjadi guru.. ermm SmaKl.. apa yang menrik erk.. aku suka dia punye perhimpunan.. berbeda dengan sekolah aku.. jauh sekali.. ermm first ly cm bese ler beratur... deme nih akan sambut pengetua diorang dengan selawat.. uhuuu macm kita sll tgk nak smbut VIP.. uhuu.. aha.. then diorang bacer quran dulu.. beberapa qiraat.. budak 2pulak yang bacer.. (actually ramai yang masuk mari bertaranum yang kat tv9 tu student sekolah nih) uhuu then lagu sekolah dia.. aku suker..siap boley hafal lagi.kihkih.. then ader postmortem spjng minggu .. pengawas yang laporkan..gile tak giler sekolah nih. dah tue ader baca peraturan disiplin.. 3.0 peraturan ketika rehat.. 3.1 pelajar tidak dibenarkan berada dikelas.. n so on.... perghh perfect..
actually lama 2 aku ah ley kenal student aku..f4 f5 f1.. ermm.. fatin, anis, akmal, iz, mohd, ayub, nabil, syahmi, afifuddin, lutfi, luqman, hazirah, azira, syafiqah, kamalia, hidayah, aida, syahirah, syazwani,farid, syazwan, syahrul, khairul,sofia, n ramai lagi.. ermm hah nak gtau masa tu.. aku mkn kat kepong ler.. sekali H.M tuah belanja kitrg mkn.. uhhuuu.. besh giler.. ^^
sofar aku ngajar sekarang dah ok ler.. but still tak sbr nak hbs,, beseler bukan mnt aku sgt.. tp tk per demi ank bangsa aku.. kihkihkih.. ak tahan dgr. ok ler.. tak tau nak tulis aper lagi.. t ader lagi aku kongsi.. ok da

No comments: