About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Tuesday, May 5, 2009

GurLz PAge..

tetibe hari ini ... aku teringin cerita tentang orAng disekeliling au.. tp 4 boyz.. really sori.. bukan tak mo citer.. tak kesampain jerk hikhik

dEEp In mY heArt

Sis EIha

sesuki hati jerk aku memendekka namanya.. actally thisis my tutor merangkumi sis ler.. tersangat ler aku menyayanginya.. akukah ini?? ader perasaan lerr... (b4 dis aku mmg Kureng sikit Bab nak sayang2).. uisy22 abaikan.. sangat tegas.. tapi hati bek.. belum ader orang yang suker membuli aku kecuali diA.. aku sanGAt pasrah.. wat ever pown .. shes my transducer n MY LoveLY BIG sis..

HAzirah

DarI awal Aku kecik lagi>. mengenalinya. kenal kat Smks 18.. sangat caring wooo.. diA selalu suker aKU cenyum. sebb aku suweet..ahaks.. bukan suweet comey jerkk.. banyak ajar aku ler.. n memacam lagi.. tak terkata...(^^)

MAriaNA

kenaL masa KAt nilam PUri.. DA best Frenz 'AdiK'.. tp probnyeraku more younger than her.. ermm.. seorang yang penyabar.. tp sekali marah.. perhhh takut ma...thanks Alot YA...



EMy.. KAk FizAe.. FArAh.. fana

emy- olweyz dating ngan reez.. sangat menyayangi reez. ahaks.. so means dah berpunya arkk.. hikhik. sayang ko gak emy,, sangat penyabar.. pendengar kepada sumer prob kekawan dia..huhu and Olweyz memendAm perasaan..

kak fizae- dia kata dia nak kawen masa extand ni.., haha.. tunggu kad dari die.. mmg sesuai pown. macam emak.. beshh.. penyabar.. lembut.. biam.. tp biler malu.. ahaks. kelakar

farah- ader adik kembar.. sebiji mukenyer(mmgler.. dah kembar) sangat tegas.. ermm dia soh aku jd adik dia gak.. sebb aku comey.. ahaks thanks yerkk.. hidup penuh visi n misi.. the gud person 2 follow

FANA- da besh frenz dat i had spnjg berada kt ipta.. acehh mmbsr bersama2. perngai quite sama coz tak suker nak involve memaner aktiviti.. kitrg ni suker idup kpl kitrg jerkk. sgt buley masuk ngan aku.. cam kakak aku gakar kiranya.. suker ikot aku kmn jerk aku lepak.. tp dia tak senakal aku.. sngat tegas sebb anak sulung.. tuLung Aku nGan EHEM.. ahaks..saper2...

Us... AKu.. N roS,,AlSo fiZa

Us- dis is my rumate dis year.. sngt pasrh.. comeykan.. cam ratu.. tp prob nyer belum ader berpunya.. saper mau?? haha sgt tinggi ala2 model.. suker sgt mkn KFC walaupown aku soh boikot. maklumla.. slera kalah aku yang anak tengku ni.. ahaks

Ros- ahaks.. ni lagi sorang kwn aku.. baek.. engikut suNNAh RAsulullah.. dia laYAn tetamu tip top.. ahaks.. Dia kater nak kAWen.. tak lama ler 2.. kakak yang menarik gark.. tp kuat sngt merajuk.tp Aku mmg tak reti pjuk.. so wat derkk sori ma..
fizae_ ceh peragai 2 kali lima ngan aku.. tp nampak baekkan.. ahaks.. sbb dia baek gak.. selalu kn buli ngan emy.. hikhik aku jer tak pernh buli die.. tak der ler.. dia ni sgt suker memendam rasa.. kitrg pown sbnrnya tak tau dia pk aper.. tp buley masuk..sbb dok selngor so perngai quite same..


FAtIN,, EZ,, UNa

FAtiN- AHaks akak aku gark 2.. coz dia tak der adik.. aku offer ar dr nak jd adik dia coz.. nak bg dia rasa ader adik.. ahaks.. sangat penyabar.. pelembut.. baek hati.. suke layan kerenak aku+ sgt rajin.. pendek kata sll dimanjakan dia

eZ- uhu.. ni kwan baek una.. pas 2 us.. pas2 becca.. dia sendr tak paham tg diri dia inikan lgi aku.. so far dia ni ok ma.. tapi mls bgn pagi.. sgt suker jejalan gakk.. suker sgt merempit kemana saja.

unA- yang ni aku tak tahan nak citer.. orang pertama yang aku nl di Um.. time MHS sesma giiler.. sgt lambat mcm aku.. pernagi memula kat nilam puri sama hantu cam aku.. tp dia dpt sekrg dah bek tau.. dgr kter nak kwen.. huuh kakak aku gark ni..tp ok er.. BAek HtI sgt..

1 comment:

Anonymous said...

huhu.menarik gak membacanya..tp banyak sgt intonasi ahaks, huhuu..hahahaa...bangga kak madiha tgok...ramai btul kakak ko..anyways akan jd sweet bila dibaca dh lama2 nnt..sweet...