About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Saturday, May 2, 2009

KAu Dan AKu...

Kau dan aku ,
adalah satuTak kira apa
Segala rintihan aku ,
engkau selalu ada
Biar kata memisah kita
Biarkan saja
Kerana terbiasa
Mengejar mimpi ,yang pasti akan aku
Sentiasa merasa kehilanganmu
Ku akan tunggu saat bertemu
Tiada henti


Walau dimana kita berdiri
Di dalam dunia ini
Biar sampai akhirnya nanti

Semua tak terang di mataku
,walau warnanya menyala
Ingin merasa namun aku takkan cuba


Biar kata memisah kita
Biarkan sajaKerana terbiasa

3 comments:

Anonymous said...

ahaks
kuat merajok tu da jdk lumrah kehidopan ak.. hanya org yg bersabo byk je leh layanz, btw, u better teach me how to control my heart if i hurt la..ahaks.. no matter what u say.. im alwayz love u... sayang ko gda!!!!

Anonymous said...

budak kecik, apeda bhs ko cm graduan dr universiti hutan je (farah cakap) haha.. kalu abi kite bc mst die marah tau. em ye ko org ptme una kenal.. una ikut je rentak ko, ko rock una rockla huhuu.. ops ni pembetulan skit,una nk kawin lmbt lgla, nk jd 'jambatan' bukan senang tau

me=) said...

Anonymous ke 3:...
aloo..
fyi yg bg comment ni.. tersilap nak comment kat ner.. cber bc sumer lu yerkk
thats all my frenz...
lagu ni mmg aku mnt giler..
idokler bercinta.. tapi tak slah berkongsi aper yg kiter suker rite.. gambr 2 adik aku arr.. so aper probb.. dia pown suker lg nih..so nk bg lirik kat die...