About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Tuesday, April 7, 2009

tetibe.....

tEtibe.. aku teringat kat zaman sekolah menengah aku... SMKS 18... last jumpa sumer cikgu2 aku masa hr terakhir bersama arwak PN romizah....semoga dia tenang disana... sobsosbsosb..
klo di mnta aku nak aper... aku nak sumer cikgu2 aku bahagia dan tersnyum... kerana diorg aku ader kt UM ni.. thanks.. 2 PN shamsiah, Ustzh RoKiah, pn Ong, Pn leong, Pn khamsiah, Pn rohana, Pn Azlida,Pn jOhana, Pn maziah, PN AKMA dan ramai lagi... huhu
aku kgum sumer yg jadi pendidik
ilmu diorg ni smpai hr terakhir ku hembuskan nafas..
bygkn biler aku dtg, pn khamsiah boley jerit dr jauh panggil aku, guru penolg kanan pulak ajak aku mkn nan diorg.. tk ker haru... diorg kater sbb aku nakal diorg ingt.. itu mmg tak dinafikan.. kenakalan aku smpai hr ni diorg ley citer... buley lak. tp diorg kata diorg bangga coz aku dpt bljr kat UM walau ak ni asyik tak sirius..
sdey lak.. ni sbb pn khamisah tipon aku tny khabar
leh lak dia yg tipon bukan aku.... hahah
tgk ler.. t aku dtg mlwt diorg..
bebudak 18.. saper nak ikut aku p 18??
bg tarikhhh hahaha
2 AL mY teacher.... I LOVE U all... thanks coz ajar aku. till hari ni aku tak lupa jasa diorg..

1 comment:

aurikelsan said...

uits!!Gda...saye nk ituttt..rindu same SMKS18