About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Wednesday, March 11, 2009

SorI.. Asif

huhuh
lor mmg aku tak reti bagi salam
So.. Assalamualaikum..
lalu kene jawab dengan penuh ler.. KadanG- kaDang tanpa kita sedar kita telah melukai org disekeliling... hoho.. cube try tanya mak..ayah.. aper yang diorg bengang ngan kita... klo nak di ungkap satu per satu compem sampai krismas tahun depan tak habis.. kita sedar tak?? halamak... kompem tak sedar kan.. huhu..
aku tak tau cam ner org dedulu ley dapat pepatah terlajak perahu boleh diundur terlajak kata buruk padahnya.. hoho.. tererkan.. kagum aku..
so aper yang aku cuber sampaikan.... lu pikirlah sendiri..(^^) sedey giler.. hoho
pagi tD dikala Mood Macam Ribut tsunami huhu aku dapat panggilan tipon yang Aku tunGGu. hoho><>
tak terkata.. adakah hatiku bergetar?? hahaha agak2 berapa beat seminit?? abnormalkah aku apbila denytan jntg aku mkn berdegup?? aku raSa time 2 doc Pon Tak ley wat aper... lalu Org teRsebut menekan punat merah. yng bererti dia letak la...
aku pon dengan perasaan biasa.. tapi ader rasa bersalah.. so sebelum ajal menjemputku.. ingin kusampaikan meseg kepada org tersebut.. MAafKanlah Daku.. huhuhu^^

No comments: