About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Tuesday, March 10, 2009

pN RoMizAh

MUla-Mule SeKalI KIta BacEr A.L.F.A.T.I.H.A

deNgAn nAmA ALLAH Yang MaHa PeMuRaH laGi maHa PenyaYang
SeGalA PuJi BagI ALLaH TuhaN sEmEsTa AlaM
MahA PeMUrAh LagI mAHa PenYanYanG
YaNg MenGuasaI HaRi PemBalASan
HanYa EnGkaUlAh Yang KaMi seMbaH dAn HanYa KePADa enGkaUlaH kaMi mohon PerToloNgan
TunjuKilaH kaMi jaLaN yaNg LuruS
jAlaN yanG enGkau AnugeRahkaN NiKmAT kEPadA mEreKA
bUkAN(JAlaN) mErEkA YanG dimUrKAi DaN bUkaN (puLa jaLan) merEka YaNg sEsAt



DesTinAsI menJatuhKan Aku... bunyi msg Aku.. aku Pon dEngaN mUka Yang CaM temPoyak BukerLah Inbox nseT aku.. Sambil daLam hTi aku Yang mUlia ini meNGutuk saperlaH yaNg meNgambil Mase akU tido. tiMe 2 akU tgk Jam yaNg aku Bli kat MEKah koL 6.15..Baru Azan.Kot ler adeR Org KjutkaN aKU semaYng suBh...(mcm ader...^^) hoho..
mNer TaknyEr Pagi 2 Kol 5 .15 adElaH kawaN aKU yang KJer menAngkap OrG wat Maksiat TipOn aku.. Soh qIAm.. Bukan TaK naK banGUn tapi Aku kesIan kaT maTA aku nI.. Tak cukUp rEHat..hihi..


ni Ar bilerDah dPAt TuLis.. sIlap BesAr ar Klo aku Tak mrapu.. huhu
ok2.. Aku Pon Buka INbox.. MiMi yaNg baGI..
"Pn RomizAH meNinggal.AlfaTihah. SBb sAkit"
walau SeKAdaR 3 aYat daH cuKup Untuk menJAtuHkaN RAhaNG aku
Bior Benor...
aku TruS baNGun LalU MaNdi and SemaYAng. pas2 aku 4ward kaT keKAwaN aKU samBIl BUka YM. tgK sper yang dOk On9.. HnYa MuneMUne.. aku Pon GtaU.. sEmPat gaK aku baCakanTahlIL..denGan berBekalkaN krediT aKU Yang tinggAl 50 seN akU tipon kHAm Utk pnjm keter. theN, aku siAp n bKjR p PanjaT k1 UTk aMIk KUnci kEta..
Aku N MImi pon P ke MAsjid seK.19 Utk MemBeri peNGhorMatN tERAkhir..
AlHamdulillaH pg 2 jaln Tak jem.. dLm 30 mnIt aku SmpaI. kire2 KOl 8.30.. Aku dn Mimi HnYA naMpak Ustzh roKiah n Mune... Lalu aku perGi keArh mEReKa.
time 2 Arwah Kat temPat peMAndian. B4 di MnDikan aku sempat MelihatNya bUat KAli TerAkhir..DaN aku Pon terUs berSma ckgu2 LAin such AS PN RohaNa, khamISah, Pn shaMsiah. TiMe 2 terdetIk uTk Aku beLjar PenguruSan Jenazah kERAna kiTA TAk taU sape daN bila Org di sklilinG kita Pergi. aTau mungkinkaH Aku Yng Pergi DahULU
jaM 10.00 jenazaH aRwaH di BAwaKe TAnahPerkuburan seksyen 21


KenANGaN aKU bERSMANYE
Beliau adLh GurU yaNG di Ketogeriakn yang aku Pling syang ler.. coz Arwah quite garang.. dia ajAr aku ADD MAth f4 n f5.. SubjeK yang AkuPlg GEMAr wAlo Aku Sll fail
hihihi.. yNG PalnG aku iNgt bile arWaH ckp...'' fazidah, buka cincin 2..' walau aKu pengWas tp bab 2 aku Lmah sikit(actlly mmg tak lyk Pon jaDI PNGWAS)haha.. aku Pun buka kerna ats dsr hormatnyer aku pda beliau.. tp dlm 5 MInt aku pkai blik.. Yer ar Krg Ilng sper naK Ganti.. aku bli kaT P.A.S 2.. 10 hinggt. ThEn..dia senyuM kearh aku. aKu inGt dia cair DenGan Muker Aku Yng ala2 inncent ni.. Dia POn Mnuju Kearh Aku. Aku nYer Jntg berdgup lju koT ler Dia caIr n Nak JodOhKan aKu ngan anK dia Yg Comel YgBr Umur 8 ThuN ktiKa it...Rupe2nyer...Engan selamber wal Beraninya menaNggaLkaN cincin itu Dan berLAlu. JErItan BAtin KU tidak dieNdahkAn... huwa.........

N BYk gi KnanGan yaNg telaH Ku ciPta bErSaManyer..
DaN sBB ke GaranGaNnya DaN ke selUmberaNNyer Aku JD aKu spt harI INi..
tq Pn ROmizaH
SemOga ARWaH di TemPatkan beRSama Org-Org yang BEriMan


No comments: