About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Friday, August 27, 2010

AKu muncul Kembali~~

Salam untuk semua..
Dear All my frendzz.. Sorry dah lama tak de entry.. Bukan malas, suma aku tak jumpa masa yang sesuai..
Ahaks..(my tread mark rite),... Wah dimanakah aku dikala ini.. pasti di atas kerusi sambil tangan aku menekan papan kekunci satu persatu.. Adoyai.. macam bernovel.. LA BA'SA .. haha ingat lagi tak perkataaan tersebut yang bermaksud tidak mengapalah.. uhuuu.. BTW aku tau aku mungkin terlambat nak wish sbb dan masuk RAmadhan ke 18 iaitu fasa mAghfirah.. Sebelum ni fasa RAhmat dan selepas ini fasa terlepas dari azab api neraka. Lalu bersama kia mengajar 1001 malam iaitu lAilatulqadar..
Uhuu.. Aku sekarang sudah pun bergelar postgradute di UTM johor.. What can I do~~ tak berkesempatan nak p UK.. But, maybe after this for my phD i-allah. . . OK.. nak cerita ape.. Hurm.. aku pun tak ingat sebelum nih aku citer pasal aper.. tapi tak per.. sekarang aku melnjutkan pelajaran di bidang FORENSiCS. HUrmm penat~??~~ toksah citerler. hari2 pent.. for the first 3 weeks.. Alahai.. penat tak terkata.. blik KL jer bekam.. HAhah.. sunnah nabi tau.. Boleh Catch UP tak?? Persoalan yang aku suka berkongsi dengan laen.. HUrm.. biler da bergelar mahasiswi yang melangkah 1 sep kedepan nih, memang berbeza.. kalo dulu enjoy sakan tyme degree pon ley dpt Flying result.but now.. perghh.. tak enjoy pon tapi.. tak der masa.. bagaimanakah itu.. As we know. forensics nih banyak kerja luar and lab.. so pepaham ajer lr... kene ler biasa.. TApi sekarang dah ok sikit..
KAt sii aku tak bawak Any transport.. wah mengapakah? HUMBLE~~ haha poyoz.. ntah ler tak teringin sgt. tp kdg2 especially hujung minggu msti rasa buhsan tahap Koma. hikhik.. hyperbola.. Apekerja kitrng?/ so far aku suke kelas csi bile aku dpt tgk real cases.. semangat kene tinggi. mayat, kesakitan akan menjadi darah daging.. sume org kata tak takut ker?? tapi aku kata ALlAh tolong.. wah~~ bile dok jauh n being Alone.. terasa semakin dekat padanya.. Attitude kene ada.. cm transducer aku.. Bile kiter mempunyai suatu ilmu yang mungkin lebih diantara yang laen so kene act as it.. bukan soh riak atau bangga.. tpi, ilmu akan membantu kita dalam menunjukkan akhalak yang baik.. same as mature ler.. hhaa..
Environment UTM.. hurm.. some ofthem will said best ler dr U aku dulu tpi some tak.. for me.. of course UM is the best mana tak nyer hampi 6 thun aku membesr di UM..mungkin setiap U berbeza.. but I missing KL~~~
Ok ler.. tak ader aper aku nak ckp.. so far Im happy with all m lyfe eventhough 2 jari aku ( tunjuk and hantu) nih tengah kelepet.. wink***wink**
Aku mohon kawan-kawan.. korang pembaca.. doakan aku kat sini.. n kebaikan kiter bersama..

WArm Hug,
('',) missing KL, my family, frenz , my twin and also transducer..

2 comments:

azera@meow_meow said...

kecik ati..nama ku slalu xde...hurm..siapelah aku...hukhuk~

me=) said...

Ayoyo CIk azera meow2.. U are including my frenz ma~~ dont kicikan hati kamu.. Im soriii..