About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Tuesday, July 6, 2010

sorry 4 being late

hukhik.. salam guyz,..
sorry 4 all smkakl student yang aku ajar.. hukhuk sll sgt tak berkesmptn nak upload gmbr korang.. actually hr tuh dtg sana nak amik gmbr student 5hamzah.. but sori babe.. tak berkesmptn.. however.. meyh aku sebutkan nama korang erkk.. hikhik t biler ada masa "cikgu" dtg sana ya~~ hiikhik
wardah, fasyak, syenoe, fathi,teha, amal, basirah,azimah, asila,yatie,wanie, famun,peja, waNImer, yana,syaza, syira, SObaH, Shark, debel, Pico, kamil, nawir, pidot, fikri, dahaz, jay, oben, afeeq.. cukup tak 29 org.. so good luck guyz 4 ur spm 2010.. may Allah Make it easy 4 u..
Form 1:
muke aku serabut.. cm nak pukul orang~~


aku cm pelik yang belakng tuh laki ker permpuan.. hah yang tuh namanye syahmi..


macam tk pernah jump kamera~~ biler amik gambar songkok pon hilang~~

form4:

















kelas 4 A& 4u.. kalauler pengetua nmpk aper yg terjadi dlm kelas bio aku.. mesti kompem2 smpi thun dpn gaji aku tak dpt~~ hurmm pasrah ajer ler..
knowing them is the precious moments.. love them.. sori if ader yg tk der dlm ruang ini..

No comments: