About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Friday, December 4, 2009

SiNgapuRa diLanda Todak~~

aha salam... hikhi.. tajuk yang tak berkaitan.. how Are u?? huhu.. actully nak Citer my exprnce p singapore.. uhu.. lepas semayang raya Haji.. uhu.. tepat pada 1040 waktu Malaysia akU pun bertolak p Johor.. dok umah KakaK dulu.. pnjm kete Kak long~~ mls bwk kete bebeSar.. huhu.. aku pon berlumba ngan abang n mak cIk aku.. hukhuk aku menang sbb aku bertolak dulu.. hikhik.. then singgaH jap kat umah Nana.. > mak Aku kan SayAng dia lebey dari anaknyer.. hikhik semata2 nak bagi rendang n lontong< ( dei.. hangpa tau tak lontong 2 macam mana?? hah carik ler sendri.. ianya makanan Jawa) uhu.. then sampi kat johor area zohor... Makan lak BurasaK n puLut Lau ( Burasak nih dibuat dr beras n pulut lau dibuat dari pulut ler.. mkaNan orang Bugis.. maklumler Aku nih Bugis royal bLood ) ptg 2 p shopping kat pontian.. n Tukar uit... ke Dollar singapore.. 1 dolar = 2.45 dollar
nIh bas yg kitrg nek
KaKakku N AnAk dia + AkU n Qem Depan United sQuare

oleh sbb kitrg nih hantar sepupu aku yang cecomey nih mewakili M'sia dlm pertndgn melukis, so kitrg bertolak ke GelanG Patah.. mls bawak keter.. kitorg bertolak kol 4 pagi.. giler2 ..sbb nak smpai singapore kol 8 pg.. perghhh kene lalu Imegresen M'sia
n Singapore.. diorg nih sumer bebaik... n naik MRT yang memula lembap pastu terus laju macm aper jerkk... p ke United Square.. oRG sinGapore Ensem~~~ aha.. tp aku tundukkan pndangan(?????)

lUper nak bawak bendera m'sia + my Bro Family + kat area Mustapha Centre

sementara sepupu2 aku nih melukis kitrg lepak kat maSjid sultan.. cntik gark ar.. souvnr kat situ murah gilerkkkk.. so family aku borong.. aku WIndow ShoppIng Hikhik ^^... then rehat Kat hotel n jejalan kat orchd road.. perghh giler ramai.. aku ben
ci giler.. mau bernafas pon sush.. p muStapha Centre aku rasa cam p India pulak...
esk nyer aku p jejalan pepusing Kat Geylang Serai.. tmpat MElayu.. perghh bRg murah Gak.. so.. Enjoy ~~ then p ler tgk Kat Singa kUar air ntah aper nama nTah.. n pas 2 P Sentosa Island..

Kat LambanG terBesaR Singapore + n Otw Nak P Sentosa Island

ermmm then Balik
aku kecik Hati.. tak Puas round Ma..sbb alasan yang munasabah.. ermmm tak per2 senang2 aku p saner lagi.. bukan sush pon aku dahley hafal jalan dah...

p/s sori.. lambat benor .. so tk dpt upload gmbr bebyk
('',)

No comments: