About Me

My photo
Aku BUKan PEnCerita bUkaN jUga PereKA cRiter Aku AdaLah akU YaNg LahiR DiMuka bUmi Pada 25 JUn Aku HanYe IngiN mEluaHkan DaN berKongSi CeRitA YAnG MasiH SurviVe di UM MeMegganG AmAnah seBAgai Student SuPaya AgaMa, Bangsaku, dAN nEGaraKU TErPelihaRa ThE HEadGurlZ a.k.a geeda

Sunday, September 20, 2009

RayeR~~

Salam.. sekelip mata jerkk kan... ramadhan berlalu.. terasa gak sedey... buln penuh barakah bulan yang lebih baik dr seribu bulan... sometime aku terpikir.. terimakah ibadat aku sepanjang aku hidup.. ahaks.. ALLAH MAHA PENGAMPUN LAGI MAHA MENGASIHANI..

uhu... byk gak ar msg masuk dlm inbox aku biler nak dekat raya... so untuk sumer yang wish aku nak ucapkan tq na.. n Selamat hari Raya.... malam raya.... uhu.. wat pertama kalinya aku p jalan TAR area amsjid jamek.. pergh.. giler tak giler.. nak bernafas pon tk buley.. aku pon tanya ar kat along.. ate... dah kol 3 pagi diorang nih still lelepak lagi kat situ.. aku tertanya diorg nih tak penat ker?
tak kesian ker kat anak kecik? tak semayang rayer ker... uhuhuh.. pelik2..
jalan jem giler.. maner tak... jalan dr 3 lorong jadi 1 lorong sbb gerai buka tepi jalan.. perghhh...

di kesempatan nih aku nak ucapkan selmat hari raya sumer~~

No comments: